گوگل دیسکاور به کاربران امکان کشف محتوای جذاب را که متناسب با علایق و ترجیحات منحصربه‌فرد آن‌هاست، بدون پرس و جو ارائه می‌کند. این برنامه می‌آموزد که کاربران چه چیزهایی را دوست دارند و بر اساس فعالیت‌های جستجوی گذشته و تعاملات با برنامه Google Discover، محتوای جدیدی را پیشنهاد می‌کند. برخی از کاربران ممکن است با نام قبلی Discover – Google Feed – آشنا باشند. هنگامی که این ویژگی به 800 میلیون کاربر فعال در ماه رسید، کیفیت ارتقا یافت و نام جدیدی به نام Discover به آن تعلق گرفت. البته تغییر برند تنها چیزی نیست که گوگل از زمان اعلام رسمی نام و ظاهر جدید در سال 2018 تغییر داده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به سوال گوگل دیسکاور چیست به صورت کامل پاسخ دهیم.

گوگل دیسکاور چیست؟

گوگل دیسکاور یک فید است که توسط Google برای ارائه مقالات و ویدیوها در دستگاه‌های تلفن همراه تنظیم شده می‌شود. محتوای ارائه شده به کاربران از طریق جستجوها و داستان‌های مرتبط شخصی سازی خواهد شد. کاربران همچنین این فرصت را دارند که با دنبال کردن موضوعات مورد علاقه خود، آنچه را که در فید خود می‌بینند سفارشی‌سازی کنند. نتایج در برنامه Discover بر اساس محتوای جدید منتشر شده و علایق کاربر به طور منظم تغییر می‌کند.

برای سازندگان محتوا، گوگل دیسکاور یک محرک بسیار قدرتمند به منظور ایجاد ترافیک وب سایت‌هاست. فیدهای Google Discover معمولاً حاوی ترکیبی از مقالات خبری و محتوای همیشه سبز هستند. تاکید بسیاری روی جلوه‌های بصری مانند عکاسی و فیلم وجود دارد. قبل از تغییر نام تجاری گوگل دیسکاور، این برنامه طرح بندی متنی‌تری داشت که بیشتر از سرفصل‌ها، توضیحات متا و عکس‌های گاه به گاه تشکیل می‌شد.

دسترسی به گوگل دیسکاور ساده است. برنامه Google به طور پیش فرض روی تقریباً هر دستگاه اندروید و آیفون نصب می‌شود. اگر برنامه موجود نباشد، می‌توان آن را به صورت رایگان از Google Play یا اپ استور نصب کرد. پس از نصب، با یک حساب Google وارد برنامه شوید. برنامه Google را باز کنید و در زیر نوار جستجو لیستی از کارت‌های Google در برگه «Discover» برای کسانی که اندروید دارند یا «Home» برای کسانی که دستگاه‌های iOS دارند، نمایش داده می‌شود.

What is Google Discover?۰۱

گوگل دیسکاور چگونه کار می‌کند؟

هنگامی که گوگل قصد خود را برای تغییر نام تجاری این ویژگی که به طور رسمی به عنوان Google Feed شناخته می‌شود، فاش کرد، گزارش داد که این انتقال را در یک تغییر سه لایه انجام خواهد داد. یکی از این تغییرات شامل حرکت از پرس و جو به ارائه راهی بدون پرس و جو برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط است. در حالی که گوگل دیسکاور عملکردی مشابه Google Feed دارد، برخی به روز رسانی‌های مهم از زمان اجرای آن انجام شده است.

تفاوت بین Google Discover و Google Feed

اول، درک این نکته مهم است که نحوه ارائه محتوا توسط گوگل نسبتاً یکسان باقی مانده است. موتور جستجو به نمایش محتوا بر اساس سابقه جستجوی شخصی کاربر و همچنین برخی از Google Al ادامه می‌دهد. با گوگل دیسکاور، کاربر هر چه بیشتر با برنامه تعامل داشته باشد، با محتوای مرتبط‌تری مواجه می‌شود. برخی از تفاوت‌های اصلی Google Discover و Google Feed عبارتند از:

  • نام: همانطور که قبلاً ذکر شد، گوگل دیسکاور نام جدیدی در طول بازسازی دریافت کرد. گوگل گزارش داده است که نام جدید، رسالت خود را برای ارائه محتوای تازه و جذاب به کاربران بهتر منعکس می‌کند.
  • به‌روزرسانی‌های UI/UX: طراحی مجدد همچنین ظاهری کاملاً جدید داشت که از نظر بصری جذاب‌تر است. کاربران ممکن است متوجه سرصفحه‌های موضوع جدید و نماد Discover شوند. هنگامی که کاربر روی هدر کلیک می‌کند، گزینه‌ای برای دنبال کردن علاقه دارد.
  • انواع محتوای ویژه: گوگل همواره به افزودن محتوای جدید به صفحه Discover خود ادامه می‌دهد. Google Feed بیشتر محتوای مرتبط با اخبار را ارائه می‌کرد. با این حال، گوگل در حال حاضر محتوای همیشه سبز را برای علاقه‌مند نگه داشتن کاربران ترکیب کرده است.
  • سفارشی‌سازی کاربر: یکی دیگر از به روز رسانی‌هایی که بسیاری از کاربران از آن لذت می‌برند، کنترل بیشتر بر آنچه می‌بینند است. به پایین هر کارت نگاه کنید. یک نماد کنترل وجود دارد که کاربران می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا به Google اطلاع دهند که آیا می‌خواهند بیشتر یا کمتر از آن محتوای خاص را ببینند.
  • مکان: Google Discover اکنون به جای اینکه فقط در برنامه های تلفن همراه Google در دسترس باشد، در صفحه اصلی در دسترس است. با در دسترس بودن Discover در همه مرورگرهای تلفن همراه Google، کاربران به راحتی می‌توانند با موضوعات سرگرم کننده در فید خود تعامل داشته باشند.

What is Google Discover?۰۳

کشف محتوای جدید؛ مهم‌ترین دلیل استفاده از گوگل دیسکاور

در حالی که بیشتر مردم می‌دانند که تولید محتوا یکی از مؤلفه‌های حیاتی سئو است، بسیاری از کسب‌وکارها آنقدر که باید بر گوگل دیسکاور تمرکز نمی‌کنند. از آنجایی که Google Discover به کاربران امکان به روز نگه داشتن موضوعاتی را می‌دهد که برای آن‌ها مهم است، این فرصت‌های بیشتری را برای مشاغل ایجاد می‌کند تا به طور مداوم در مقابل مخاطبان هدف ظاهر شوند، بنابراین Google Discover را به یک نقطه کانونی کلیدی برای سئو تبدیل می‌کند.

کاربران این فرصت را دارند که داده‌های جدید موجود در انواع محتوا، مانند وبلاگ‌ها و ویدیوها را کشف کنند. Discover همچنین قابلیت‌های خود را فقط به نمایش محتوای جدید محدود نمی‌کند، بلکه امکان پست کردن هر مقاله را بدون توجه به تاریخ انتشار می‌دهد. با توجه به تاکید زیاد بر نمایش محتوای مرتبط و اطلاعاتی، گوگل دیسکاور باید به یک عامل کلیدی در هر استراتژی بازاریابی محتوا تبدیل شود.

واجد شرایط بودن محتوای Google Discover و خط‌مشی‌ها

همه محتوایی که توسط Google نمایه شده و از خط‌مشی‌های محتوای Discover پیروی می‌کند، واجد شرایط ظاهر شدن در فیدهای Google Discover هستند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که واجد شرایط بودن محتوا ظاهر محتوا را تضمین نمی‌کند. محتوایی که خط‌مشی‌های محتوای زیر «جستجوی Google» و «یافته‌ها» را نقض می‌کند، برای نمایش در SERP و فیدها واجد شرایط نیست.

  • محتوای خطرناک
  • شیوه‌های فریبنده
  • محتوای آزاردهنده
  • محتوای نفرت انگیز
  • رسانه‌های دستکاری شده
  • محتوای پزشکی
  • محتوای صریح جنسی
  • محتوای تروریستی
  • خشونت و آزار
  • زبان رکیک و ناسزا

برخلاف جستجوی گوگل، که محتوا را نسبت به خود عبارت جستجوی خاص نمایش می‌دهد، فیدهای گوگل دیسکاور با هدف ارائه محتوا به کاربران بر اساس علایق و جستجوهای تاریخی خودشان هستند. Google Search Central توضیح می‌دهد که احتمال نمایش محتوایی مانند مقاله‌ها یا ویدیوها بیشتر است تا محتوای خالی از زمینه (مانند برنامه‌های شغلی، مخازن کد و غیره).

What is Google Discover?۰۴

نکات مهم برای بهینه‌ کردن گوگل دیسکاور

مشخص شده است که گوگل دیسکاور منبع بسیار ارزشمندی برای ترافیک وب برای بازاریابان است. با این حال، مهم است که بدانید چگونه محتوا را برای Google Discover با استفاده از سئو و سایر روش‌ها بهینه کنید که سریع‌تر کسب‌وکارتان اعتبار پیدا کند. در ادامه برخی از بهترین راه‌ها برای بهینه سازی برای گوگل دیسکاور را خدمتتان معرفی خواهیم کرد:

محتوایی ایجاد کنید که از اصول E-A-T پیروی می‌کند

به منظور بهبود دقت نتایج جستجو بر اساس عبارت جستجوی داده شده، گوگل اعلام کرده است که رتبه بندی کیفیت صفحه به یک عامل رتبه بندی مهم تبدیل شده است. اساساً، URL های نمایه شده بر اساس توانایی صفحه برای دستیابی به هدف کلی خود رتبه بندی می‌شوند و اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه می‌دهند. هنگامی که صفحه‌ای مفید تشخیص داده شد، Google بر تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن محتوا تأثیر می‌گذارد (E-A-T).

هدف اصلی گوگل ارائه مرتبط ترین و مفیدترین اطلاعات مربوط به جستجوی کاربران است. هدف اصلی شما ارائه محتوای منحصر به فرد و اطلاعاتی به گوگل است که به بهترین شکل به آن در رسیدن به هدف خود کمک می‌کند. Google هنگام بررسی محتوای موجود خود یا استراتژی محتوای جدید، مجموعه‌ای از سؤالات را برای تعیین کیفیت کلی محتوا از خود بپرسید.

  • سوالات محتوا و کیفیت
  • سوالات تخصصی
  • سوالات ارائه و تولید
  • سوالات مقایسه ای

از ویژگی Follow استفاده کنید

گوگل دیسکاور به کاربران امکان «دنبال کردن» وب‌سایت‌ها و دریافت به‌روزرسانی‌ها (مانند پست‌های خبری یا وبلاگ‌ها) از این وب‌سایت‌ها را در فید کشف‌شان ارائه می‌دهد. Google به طور خودکار فیدهای RSS یا Atom را در وب سایت شما تولید می‌کند و این فیدها بر اساس نحوه مشاهده وب سایت شما توسط گوگل است. برای کسانی که یک فید محتوای خاص یا فیدهای محتوای مختلفی دارند، تکه‌هایی از کد وجود دارد که می‌توانند در بخش [head] هر صفحه درج کنند.

What is Google Discover?۰۶

Red gold phone screen mockup with mobile app presentation template

برای نشان دادن فیدها از شکل 5.2 استفاده کنید

شکل 5.2 نمونه‌هایی از تکه‌های کدی را نشان می‌دهد که می‌خواهید در صفحات وب‌سایت خود قرار دهید. این کار  برای نشان دادن فیدها توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که هر دو نسخه RSS و Atom این اسکریپت‌ها کار می‌کنند، RSS فقط یک نسخه ساده شده است که فقط متن ساده یا HTML فراری را به عنوان بارگذاری ارائه می‌دهد.

در نهایت ویژگی فالو می‌تواند به افزایش تعامل و جذب خوانندگان جدید به محتوای شما کمک کند. هر چه کاربران بیشتر وب سایت شما را به علایق Discover خود اضافه کنند، گوگل بیشتر می‌داند که محتوا با مخاطبان مشابه مرتبط است.

دستورالعمل‌های فید را دنبال کنید

برای اطمینان از اینکه Google می‌تواند فید RSS یا Atom وب‌سایت شما را پیدا و رمزگشایی کند. برای این کار دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  •  فید خود را به طور مداوم به روز کنید؛ اگر مکان فید خود را به‌روزرسانی می‌کنید، از کد وضعیت HTTP تغییر مسیر 3xx استفاده کنید تا Google را از مکان جدید مطلع کنید.
  •  مطمئن شوید که عنوان فید شما توصیفی و در عین حال مختصر است.
  •  فید خود را در فایل robots.txt مسدود نکنید.

عناوین محتوای توصیفی و مستقیم؛ ابزاری برای گوگل دیسکاور

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد که عنوان محتوای شما باید اطلاعات درون خود محتوا را توصیف کند، اما مهم است که این کار را به گونه‌ای انجام دهید که Google عنوان را به عنوان «طعمه کلیک» در نظر نگیرد. هر عنوان محتوایی که می‌تواند در رابطه با محتوا گمراه کننده یا اغراق آمیز تلقی شود، می‌تواند منجر به عدم واجد شرایط بودن برای نمایش در فیدهای Google Discover شود. گوگل توصیه می‌کند از عناوین صفحه‌ای استفاده کنید که ماهیت محتوا را منعکس می‌کند، اما بدون استفاده از کلیک یا تاکتیک‌های دیگری که برای دستیابی به تعامل نادرست یا گمراه کردن کاربران طراحی شده‌اند.

حتما از تصاویری با کیفیت بالا در محتوا استفاده کنید

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های گوگل دیسکاور با طرح‌های قبلی مانند Feed، استفاده از مواد بصری باکیفیت است. کیفیت تصاویر درون محتوا نقش مهمی در توانایی ظاهر شدن در فیدهای Discover ایفا می‌کند، به این معنی که تصاویر و ویدیوها باید واضح باشند و به وضوح محتوایی را که به تصویر کشیده می‌شوند منعکس کنند. گوگل بیان می‌کند که تصاویر بزرگ باید حداقل 1200 پیکسل عرض داشته باشند و از طریق استفاده از AMP یا تنظیم “max-image-preview:large” فعال شوند. علاوه‌بر‌این، گوگل همچنین توصیه می‌کند که وب سایت‌ها با استفاده از لوگوی سایت خود به عنوان تصویر برجسته خودداری کنند.

استفاده از انواع تصاویر را برای بهبود پست‌های وبلاگ، مانند اینفوگرافیک، GIF، اسکرین شات، میم، نقل قول و تصاویر مبتنی بر داده در نظر بگیرید. خوشبختانه، صدها سرویس عکاسی استوک موجود است که یافتن تصاویر با کیفیت بالا را برای تقریباً هر موضوعی که قابل تصور است آسان می کند.

روش‌های بهینه‌سازی اضافی برای جستجوی گوگل و گوگل دیسکاور

روش‌های بهینه‌سازی ذکر شده در بالا به صراحت توسط Google به‌عنوان عواملی که بر پتانسیل ظاهر شدن در فیدهای Google Discover تاثیر می‌گذارند بیان شده است. با این حال، روش‌های بهینه‌سازی دیگری وجود دارد که وب‌سایت‌ها باید از آن‌ها پیروی کنند که نه تنها نمایان بودن فید Discover، بلکه دید و رتبه‌بندی را در نتایج جستجوی Google بهبود می‌بخشد.

What is Google Discover?۰۷

بهینه سازی برای AMP ها

سرعت یک عامل محرک در رتبه بندی گوگل است و یک راه عالی برای دستیابی به سرعت بیشتر، بهینه سازی وب سایت برای صفحات موبایل شتاب دهنده گوگل (AMP) است. با AMP ها، کاربران می‌توانند انتظار بارگیری تقریباً فوری را داشته باشند که منجر به تجربه کاربری لذت بخش‌تری می‌شود که از هر دستگاهی از جمله دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند قابل دسترسی باشد.

هرچه یک صفحه سریع‌تر بارگذاری شود، رضایت کاربران در وب سایت بیشتر می‌شود. در مقایسه، صفحات وب که کند بارگذاری می‌شوند کاربران را به سمت سایت رقیب هدایت می‌کنند. بارگذاری آهسته وب سایت‌ها، شانس یک وب سایت برای رتبه بندی در SERP و انتشار در Google Discover را کاهش می‌دهد. ویژگی گزارش گوگل دیسکاور گزینه‌های مقایسه‌ای را برای نمایش عملکردهای AMP و غیر AMP ارائه می‌دهد. به طور خلاصه، بهینه سازی برای AMP ها می‌تواند تجربه مشتری بهتری را برای کاربران فراهم کند و شانس حضور در فیدهای Discover و رتبه بالاتر در SERP را افزایش دهد.

از خزیدن صفحات، اطمینان حاصل کنید!

اگر Google نتواند یک صفحه وب را پیدا کند، مطمئناً نمی‌تواند آن را در فید Discover منتشر کند یا صفحه را به عنوان یک نتیجه بالقوه برای یک عبارت جستجو در نظر بگیرد. اطمینان حاصل کنید که همه صفحات وب که می‌خواهید برای کاربران قابل جستجو باشند، قابل خزیدن هستند تا Google بتواند صفحات مذکور را مکان‌یابی و فهرست‌بندی کند.

چندین کار وجود دارد که مشاغل می‌توانند انجام دهند تا گوگل را تشویق کنند تا صفحات وب خود را سریع‌تر ایندکس کند. با ایجاد نقشه سایت XML برای همه صفحات وب سایت شروع کنید. نقشه سایت داده‌های ارزشمند، به‌روزرسانی‌های صفحه جدید و سایر اطلاعات را فراهم می‌کند که به گوگل امکان می‌دهد سریع‌تر وب‌سایت را بخزد و فهرست کند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از ابزارهای دیگری مانند Yoast یا Google Search Console برای اطمینان از قابل خزیدن بودن صفحات وب خود استفاده کنند.

سیاست انتشار گوگل را چک کنید

گوگل فاش کرده است که پیروی از خط مشی انتشار محتوا برای وب سایت‌هایی که می‌خواهند در فیدهای گوگل دیسکاور و SERP ظاهر شوند ضروری است. این بدان معناست که همه پست‌های وبلاگ، پست‌های خبری و سایر انواع محتوا باید از دستورالعمل‌های Google News و همچنین دستورالعمل‌های Google Webmaster پیروی کنند. مدیران وب‌سایت‌ها باید این دستورالعمل‌ها را به دقت بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که هر قسمت از محتوایی که ایجاد می‌کنند مطابق با فرصتی برای نمایش در فید است.

دلیل ایجاد این دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه، بهبود تجربه کاربر است. محتوایی که با خط‌مشی انتشار Google مطابقت دارد به احتمال زیاد به جستجوگران کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر خود را سریع و کارآمد پیدا کنند. برای رعایت این دستورالعمل‌ها، محتوا باید اصلی، هدفمند، تازه باشد و به درخواست کاربر پاسخ دهد. اگر یک کسب و کار محتوای قدیمی را بازنشر می‌کند، باید به خاطر داشته باشد که آن را با ایده های جدید به روز کند.

وارد GMB شوید

اگر یک کسب‌وکار هنوز یک صفحه (Google My Business (GMB ایجاد نکرده است، هیچ زمانی بهتر از الان برای تکمیل این کار ضروری وجود ندارد. «Google برای کسب و کار من» فهرستی است که توسط Google ایجاد شده است که نتایج را بر اساس سوالات کاربر ارائه می‌دهد. بسیاری از مردم برای یافتن کالاها یا خدمات به اینترنت متکی هستند و GMB می‌تواند آن‌ها را با کسب و کارهای محلی که این خدمات را ارائه می‌دهند مرتبط کند. همچنین شرحی از کسب و کار و همچنین اطلاعات تماس مانند آدرس ها، شماره تلفن‌ها و وب سایت‌ها را ارائه می‌دهد.

Google هنگام تصمیم‌گیری درباره اینکه چه محتوایی باید در فیدهای Discover و در SERP ظاهر شود، به طیف گسترده‌ای از داده‌ها نگاه می‌کند، مانند قطعه‌های غنی، پانل‌های نمودار دانش و چرخ فلک‌های تصویر.

شکل 6.4 نمایه ای را نشان می‌دهد که پس از بهینه سازی Google برای کسب و کار من ظاهر می‌شود. اودین، فلدمن و پیتلمن، یکی از 321 مشتری وب مارکتینگ، 13 نظر مشتری را از طریق حساب Google My Business خود دریافت کرده است که باعث افزایش شهرت برند آن‌ها شده است؛ بنابراین احتمال اینکه محتوای آن‌ها در فیدهای گوگل دیسکاور و SERP ها نمایش داده شود.

What is Google Discover?۰۹

انتشار محتوای همیشه سبز؛ روشی ارزشمند برای سئو

هرکسی که در سئو شرکت داشته باشد، احتمالاً اصطلاح محتوای همیشه سبز را شنیده است. محتوای همیشه سبز به محتوای SEO اشاره دارد که تازه و به طور مداوم برای خوانندگان مرتبط است. چیزی که محتوای همیشه سبز را بسیار ارزشمند می‌کند این است که پایدار و طولانی مدت در نظر گرفته می‌شود. در روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و احتمالا سال‌ها ادامه خواهد داشت.

ایجاد و انتشار محتوای همیشه سبز برای وب سایت‌هایی که می‌خواهند در Google Discover جایگاهی کسب کنند ضروری است. این به این دلیل است که Discover همیشه ترکیبی از محتوای جدید و همیشه سبز را بر اساس تاریخچه جستجو و ترجیحات کاربر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده است که انتشار محتوای همیشه سبز باعث جذب خوانندگان، افزایش ترافیک و افزایش تجربه کاربر می‌شود. هنگامی که یک پست در Discover قرار گرفت، همچنان در فید نمایش داده می‌شود و ترافیک ارگانیک را به وب سایت باز می‌گرداند.

افزایش مشارکت اجتماعی؛ بهترین روش برای افزایش تعامل

راه بعدی برای بهبود دید آنلاین شامل افزایش تعامل فید رسانه‌های اجتماعی است. همانطور که قبلا ذکر شد، سیگنال‌های اجتماعی می‌توانند تاثیر مثبتی بر سئو داشته باشند. وقتی کسب‌وکارها اقدامات لازم را برای بهبود تعامل فید اجتماعی خود انجام می‌دهند، می‌توانند شانس خود را برای حضور در فیدهای کشف و نتایج جستجو به شدت افزایش دهند.

هرچه تعداد لایک‌ها، نظرات و اشتراک گذاری های وبلاگی بیشتر باشد، با افزایش سطح تعامل، رتبه بالاتری خواهد داشت. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل اجتماعی، ایجاد و انتشار محتوای مفید به طور منظم است. وبلاگ‌های مرتبط و همیشه سبز پیدا شده‌اند که ترافیک ثابتی را هدایت می‌کنند. پست‌ها باید در کانال‌های مختلف به اشتراک گذاشته شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت جذب شوند. کسب‌وکارها همچنین باید به دنبال‌کنندگان خود بگویند که محتوا را با دوستان خود در سراسر وب به اشتراک بگذارند و آن

 ها را تشویق کنند که نظرات خود را بنویسند.

گوگل دیسکاور؛ بهترین روش برای تحول یک کسب‌و‌کار

ظاهر شدن در گوگل دیسکاور یک راه عالی برای افزایش دید صفحه کسب و کار و ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر به یک وب سایت است. با میلیون‌ها کاربر ماهانه، کسب‌وکارها این فرصت را خواهند داشت که نام تجاری خود را در آنجا معرفی کنند و اطلاعات مرتبط مربوط به صنعت منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارند. برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در فیدهای گوگل دیسکاور ظاهر شوند و در SERP رتبه بالایی داشته باشند، همکاری با یک آژانس بازاریابی وب با تجربه را در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Google Discover و بهبود دید با یک کمپین سئوی محلی یا سئوی ملی، امروز با متخصصان وبسایتکس تماس بگیرید.