پورتال BPM عاملی برای افزایش بهره وری

مدیران ارشد سازمان ها، نقش ها و فرایندهای اصلی کسب و کار را میشناسند و از این طریق است که میتوانند یک مجموعه را در اندازه های بزرگ و گاهی در حد جهانی و چند ملیتی اداره کنند این شناخت حاصل سال ها مطالعه و بهبود در علم مدیریت است اما تکنولوژی به تازگی در این مقوله وارد شده و با سرعت سرسام آور پیشرفت خود موجب تغییر در این بازی شده است.

دلایل انتخاب BPM در سازمانهای پیشرو طراحی سایتمزایای پورتال PMP

پورتال BPM یکی از جدید ترین توانمند سازهاست که به این میدان آمده و کسب و کار، دانش فرایندی و علم مدیریت را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. پورتال BPM بخشی از فلسفه مدیریت فرایندهای کسب و کار محسوب میشود که به عنوان سازمان دهنده، سرعت و اثر بخشی کسب و کار را موجب شده است.
مدیریت فرایندهای کسب وکار حاصل سال ها تحقیق و تجربه بوده  و محصول پیشرفته ترین سیستم های اطلاعاتی موجود میباشد. تکنولوژی پورتال BPM پیشرفت شگرفی ایجاد کرده و پارادایم جدیدی در قابلیت انطباق، مدیریت و کنترل داده ها و اطلاعات بوجود آورده است. پورتال BPM به عنوان یک تمرین و تلاش جامع مدیریتی، نتیجه ترکیب تکنیک های پیشرفته با رویه ها و مدل های کسب و کار مبتنی بر فرایندها محسوب میشود.
مدیریت فرایندهای کسب و کار تلاش میکند  تا کلیه نیازمندی های سازمان در زمینه های طراحی، استقرار، تحلیل و کنترل فرایندهای عملیاتی را پوشش دهد.

پورتال BPMاهم این نیازمندی ها عبارتند از:

طراحی و مدل سازی فرایند، این امکان را فراهم می آورد تا فرایندها به سرعت تعریف شده و ارتباط بین زنجیره های ارزش را ایجاد نمایید. از این طریق همچنین میتوانید نقش ها و رفتارهای ضروری افراد را هم جهت کرده و سیستم ها و سایر منابع را در راستای اهداف سازمان به کار گیرید. بدین منظور استانداردهای مختلفی (مانند استاندارد BPMN) ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید
BPM چیست و فرایند چه معنایی دارد؟

دلایل انتخاب BPM در سازمانهای پیشرو طراحی سایت

 

یکپارچگی، شما را قادر خواهد ساخت تا کلیه سیستم های اطلاعاتی، کنترلی، منابع داده ها و سایر تکولوژی های مورد استفاده در فرایندهای کسب و کار را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید. معماری مبتنی بر سرویس (SOA) میتواند این امکان را با سرعت و سهولت بیشتری برایتان فراهم کند. نیازی نیست هیچ یک از ارزش های خود را دور بیندازید. از همه آن ها میتوانید مجددا استفاده کنید.

soa دلایل انتخاب BPM در سازمانهای پیشرو طراحی سایت

چارچوب برنامه های کاربردی ترکیبی (پورتال)، این امکان را برایتان فراهم میکند تا برنامه های کاملا عملیاتی تحت شبکه و بدون نیاز به کد نویسی و تقریبا فوری در اختیار داشته باشید.

پایش فرایندهای کسب و کار، عملکرد فرایندها را در هنگام اجرا به نمایش گذارده و امکان پایش شاخص ها را فراهم میکند و علاوه بر نمایش شاخص های کلیدی فرایند و روند آن ها، امکان پیش بینی رفتارهای آتی را میسر میسازد.

کنترل، امکان پاسخ به رخدادهای فرایند را بر اساس شرایط و پیشامدهایی از قبیل تغییر در نقش ها، انتظارات و سایر عوامل تاثیرگذار ایجاد میکند.

نوشته شده در طراحی سایت