با ظهور اینترنت در دهه‌های گذشته، سایت‌های اینترنتی به قدری نزد مردم و به ویژه صاحبان کسب‌و‌کار جا باز کرده‌اند که به‌راحتی می‌‌توان با یک آدرس دیجیتالی، باعث رشد و پیشرفت در صنعت و تجارت شد. برای راه‌اندازی یک سایت قوی و قدرتمند باید به متخصصین این حوزه مراجعه کنید؛ اما چگونه بهترینشان را پیدا کنیم؟ باید بدانید که معیارهایی برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب وجود دارد که با شناخت آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد. اگر شما هم با این چالش مهم مواجه هستید، نگران نباشید. در ادامه این مقاله قصد داریم مهم‌ترین ویژگی شرکت طراحی سایت خوب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

۱. تجربه؛ مهم‌ترین ویژگی شرکت طراحی سایت موفق

مهم‌ترین ویژگی شرکت طراحی سایت خوب و موفق، تجربه نام دارد. یک شرکت با‌تجربه نیازها و فرآیندی که لازمه موفقیت است را با شیوه‌ای اصولی طی می‌کند تا به شما در رسیدن به نتایج عالی کمک کند. شرکت‌های با‌تجربه به راحتی نیاز مشتری را تشخیص می‌دهند و برای رسیدن به یک طراحی خوب مراحلی را تعیین خواهند کرد. تفاوتی نمی‌کند که شما یک سایت فروشگاهی دارید یا خدماتی؛ شرکت‌ها با تجربه‌ای که دارند، بهترین‌ها را برایتان رقم می‌زنند. این شرکت‌ها با اصطلاحات تخصصی طراحی سایت آشنا هستند.

Good website design company01

۲. دانش کافی؛ ویژگی بارز بهترین شرکت طراحی سایت

رنگ، سبک، طرح و چیدمان عناصر در طراحی وب‌سایت بر اساس تحقیق روی حوزه فعالیت نوع مخاطب، اهداف تجاری و رقبای موجود حاصل می‌شود. یکی از بارزترین ویژگی شرکت طراحی سایت خوب، فرآیند اجرا و مراحل پیشبرد پروژه بر اساس همین موارد است. به‌عنوان مثال اگر به سایت نوین تجارت پارسیان نگاهی اندازید، متوجه خواهید شد که سبک، رنگ و چیدمان با ماهیت برندشان هم‌خوانی دارد. این وب‌سایت یکی از نمونه‌های کار شرکت وبسایتکس است.

بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان فناوری اطلاعات نیاز به جراحی دارد

Good website design company02

۳. خدمات پشتیبانی؛‌ اساسی‌ترین اصل در حوزه طراحی سایت

یک شرکت طراحی سایت خوب باید با مخاطبانش ارتباط موثر داشته باشد و به آن‌ها اطمینان دهد  که در‌صورت بروز هر مشکل احتمالی به بهترین نحو مدیریت و رفع شود. همچنین باید این حق را برای شما قائل باشد تا بتوانید با مشتریان قبلی تماس بگیرید و درباره تجربه‌‌شان از آن‌ها سوال بپرسید. این موضوع باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت این شرکت برای شما واضح و شفاف شود.

Good website design company03

۴. تعهد زمانی؛ بخش جدایی‌ناپذیر یک پروژه

توجه داشته باشید که هر پروژه زمان و موعد مشخص و محدودی دارد. ویژگی شرکت طراحی خوب در این زمینه اتمام و تحویل پروژه مدت زمانی محدود و مشخص است. شرکت‌ها باید با‌توجه‌به نیاز مشتری یک برنامه زمانی مناسب و منظم طراحی کنند. در قدم اول باید به سفارش‌دهنده بگویند که سایت را در چه مدت زمانی به آن‌ها تقدیم می‌کنند. در مرحله بعد باید بر مراحل کامل را بر اساس نیازهای سایت انجام دهند.

Good website design company05

۵. نمونه‌ کارهای خوب برای جلب اعتماد مشتری

مهارت، صلاحیت و اعتبار یک شرکت به نمونه‌ کارهای موفق آن است. از این راه می‌توان به نتیجه ارائه خدمات شرکت‌ها پی برد. یادتان باشد که پیش از اعتماد کردن به یک شرکت، نمونه کارهای آن را مشاهده کنید. همچنین این موضوع به شما دید بازتری درباره تصمیم‌گیری‌ سایت خواهد داد. بدین شکل خیالتان از بابت مراحل کار راحت خواهد شد.

۶. تسلط به مهارت‌های مکمل یک شرکت را کامل می‌کند

طراحی سایت یک حوزه بسیار تخصصی و پر چالش است. به‌ همین خاطر باید شرکتی را انتخاب کنید  که کدنویسان و برنامه‌نویسان ماهری داشته باشد. شما می‌توانید پیش از سفارش، از شرکت بخواهید که به طور مستقیم با این افراد تماس بگیرد و درباره قابلیت‌های تیم پرس‌وجو کنید. به عنوان مثال تا به حال برای چه برندهایی سایت طراحی کرده‌اند؟ نقاط قوت کارشان کجاست؟ چه مهارت‌هایی دارند؟

بیشتر بخوانید
بررسی طراحی وب سایت سازمان هواپیمایی ایران

توجه کنید که همیشه باید طراحی و توسعه سایت را به افراد متخصص بسپارید. افراد شرکت باید همه انرژی و نیروی خود را برای منحصر‌به‌فرد بودن صفحه شما بگذارند. آن‌ها باید با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا باشند. با کمی جست‌وجو و صحبت متوجه می‌شوید که تخصص آن‌ها تا چه اندازه است. زمانی‌که کار را به کاردانش می‌سپارید، مطمئن باشید که نتیجه عالی دریافت خواهید کرد.

Good website design company06

۷. قیمت منصفانه؛ آخرین ویژگی شرکت طراحی سایت

اگر بخواهیم ویژگی شرکت طراحی سایت خوب را بررسی کنیم در آخر به موضوع قیمت برمی‌خوریم. در واقع نمی‌توان هزینه خاصی را برای تخصص و مهارت قائل شد. یادتان باشد کیفیت اجرای پروژه تا حد زیادی به دستمزد افراد بستگی دارد. همان‌طور که می‌دانید هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و قیمت‌های بسیار پایین دامی برای شما خواهند بود. امکان دارد شرکتی با قیمت پایینی ارائه دهد و در مراحل بعدی پروژه هزینه را بسیار بالا برده یا از خدمات آن می‌کاهد.

البته پرداخت مبالغ بسیار گزاف نیز ضامن خدمات عالی و با‌کیفیت نخواهد بود. قیمت، عاملی تاثیرگذار است و باید برای رسیدن به نتیجه‌ای مناسب به قول معروف «سرِ کیسه را شل کنید» نگران نباشید. در آینده‌ای نه‌چندان دور این هزینه به‌صورت چند برابر به شما باز می‌گردد.

Good website design company07

برای طراحی سایت، کدام شرکت را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک شرکت مناسب باید ویژگی‌های شرکت طراحی سایت را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. عوامل مختلفی همچون قیمت، تعهد زمانی، قیمت مناسب، خدمات پشتیبانی، دانش کافی، تسلط به مهارت‌های مکمل و همچنین نمونه کارهای موفق را در زمان سفارش مهم‌ترین بخش بیزینستان در نظر بگیرید. پیش از شروع کار باید با شرکت مقابل به صورت کامل صحبت کنید و انتظاراتتان را به آن‌ها بگویید. همچنین درباره انتظارات خودتان در این همکاری حرف بزنید.

بیشتر بخوانید
8 دليل براي اينکه بايد وب سايت داشته باشيد

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین ویژگی شرکت طراحی سایت را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب دید بازتری درباره نحوه کار و انتخاب بهترین شرکت به شما کمک کند. در بخش طراحی سایت، وبسایتکس همراه شماست تا بهترین نتیجه را برایتان رقم بزند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی یا حضوری با کارشناسان و متخصصان مجموعه تماس بگیرید. ما کنار شما هستیم تا به کمک هم نتیجه‌ای عالی را رقم بزنیم. اگر مورد دیگری وجود دارد که به آن اشاره نکردیم، آن را به صورت کامنت برای ما بنویسید. همچنین اگر تجربه موفق یا نا‌موفقی از قسمت طراحی سایت داشته‌اید آن را با ما و کاربران عزیز دیگر به‌اشتراک بگذارید.